Horizonder

Wat is je uitzicht daarboven, zo zonder kinderen?

Anonieme lafaard

op 10 september 2012

Ik vind dat er meer gepraat moet worden over ongewenste kinderloosheid, miskramen, vruchtbaarheidsbehandelingen en ook abortus. Daarom schrijf ik hier.

Waar ik nu wel mee worstel, is mijn anonimiteit op deze site. Ik ben geen onbekende op het internet. Ook geen grote naam ofzo. Maar als ik mijn echte naam intik op Google, ben ik op zo’n 15 verschillende sites te vinden, waarvan de meeste werkgerelateerd. En dit is persoonlijk, heel persoonlijk.

Dus het is nog even wennen. Ik ben blij dat ik hierover schrijf. Dat kost al moed genoeg.

Als ik wat lef over heb, dan verhuis ik de boel van hier naar mijn eigen site. Dan kom ik pas echt uit de kinderloze kast. Ondertussen voel ik mezelf dan maar een beetje een anonieme lafaard.

Geef een reactie

